Nacházíte se tady: Podpora / Servis
 

Servis

Robotická zařízení MOTOMAN jsou proslulá svou spolehlivostí, k níž nemalou měrou přispívá naše skvělá servisní podpora ve snaze zajistit vysokou úroveň produkční bezpečnosti.

Vynikající servisní podpora je nezbytným předpokladem vysoké produktivity
Společnost YASKAWA provozuje horkou linku, takže každý uživatele robotu MOTOMAN nás může během normální pracovní doby požádat o konzultaci nebo vyřešení problému. Problémy lze často vyřešit po telefonu. Je-li však nezbytné navštívit pracoviště, náš tým servisních techniků k vám v co nejkratší době přicestuje. K dispozici je další asistence, například dálková diagnostika a nepřetržitá podpora v mimopracovní době, v rámci naší rozsáhlé řady smluvních servisních řešení.

O naší servisní podpoře se můžete informovat u místního zastoupení společnosti YASKAWA.

Servisní formulář ke stažení zde: pozadavek_na_servis.pdf